1 Νοε 2010

Οι μέρες κυλάνε γρήγορα με ένα μπόμπιρα στα πόδια σου...

Το πρωί δουλειά και μετά το μεσημέρι παιχνίδια με το Νικόλα! Πλέον δεν έχω χρόνο για μένα (τουλάχιστον όσο θα ήθελα) αλλά ούτε και για τις χειροτεχνίες μου! Επειδή όμως το μυαλό μου όλο σε αυτές τριγυρνάει σήμερα το απόγευμα ξέκλεψα λίγα λεπτά για να κάνω κάτι που είχα εδώ και καιρό στο μυαλό! Δυο αλυσίδες από νίκελ που μου είχε αρέσει το σχεδιό τους αλλά δεν μπορούσα να βρω τι θα τις κάνω...Αποφάσισα λοιπόν να τις ενώσω και στο τελειώμα τους να κρεμάσω μια ασημένια μπαλίτσα με κρυσταλλάκια και για τελείωμα ένα μαργαριταράκι. Το αποτέλεσμα είναι αυτό :
Δεν μου πήρε πάνω από δέκα λεπτά να το κάνω και από τώρα σκέφτομαι με τι ρούχα θα το συνδυάσω αύριο!!! Καλό μήνα σε όλους σας και μην ξεχνάτε ότι η εβδομάδα που διανύουμε είναι αφιερωμένη στο μητρικό θηλασμό!

1 σχόλιο: