24 Μαρ 2011

Μια καλή νεράιδα, ένα λουλούδι και ένα παιχνίδι

Μια φορά και έναν καιρό μια καλή νεράιδα αφού πρώτα στόλισε τα παράθυρα του σπιτιού μου με υπέροχες κουρτίνες μου έδωσε και μερικά υφάσματα για να παίζω...την ευχαριστώ πολύ και ανυπομονώ να της ανταποδώσω αυτό το υπέροχο δώρο που μου έκανε...

Σήμερα είναι τα γενέθλια της Βάνας (ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΑΝΟΥΛΑ)...Η Βάνα είναι μια υπέροχη μανούλα και η πρώτη που με εμπιστεύτηκε να της φτιάξω κοσμήματα για το γάμο της αλλά και για την βάφτιση του μικρού Αλέξανδρου...Τι άλλο θα μπορούσα να της κάνω δώρο εκτός από κάτι handmade by Andria:? Προτού σας αποκαλύψω τι της δώρισα θα μοιραστώ μαζί σας ένα μικρό tutorial

                                                "Πως κάνουμε λουλούδι από οργάντζα"

        Θα χρειαστούμε ένα κομμάτι από οργάντζα , ψαλίδι, ρεσώ (!!!!!!!!!!!!!!) ή αναπτήρα, βελόνα και κλωστή. Καλό είναι να έχετε και μια πενσούλα από δίπλα.

       Αρχικά κόβουμε την οργάντζα στρόγγυλα κομμάτια διαφόρων μεγεθών ...τα δικά μου όπως βλέπετε δεν είναι κομμένα με τον διαβήτη αλλά την δουλειά τους την κάνουν....

          Μετά ανάβουμε το ρεσώ μας  και καίμε σιγά σιγά τις άκρες από το ύφασμα. Αυτό μπορεί να γίνει και με  αναπτήρα. Προσοχή η οργάντζα είναι πολύ ευαίσθητη για αυτό καλύτερα η φλόγα να μην ακουμπάει το ύφασμα. Βάλτε το πάνω από τη φλόγα αλλά σε πέντε (μπορεί και δέκα) εκατοστά απόσταση. Θα καταλαβετε ότι είναι έτοιμο όταν δείτε ότι το ύφασμα στρίβει και το κομμάτι γίνεται κοίλο....Καλό θα είναι να κρατάτε το ύφασμα με την πένσα γιατί HOT HOT HOT!!!!
 Τοποθετείτε τα κομμάτια το ένα πάνω στο άλλο από το μεγαλύτερο στο μικρότερο
 Με βελόνα και κλωστή ενώνετε τα κομμάτια μεταξύ τους
Σε αυτό το σημείο το λουλούδι είναι έτοιμο. Στο κέντρο του μπορείτε να βάλετε ότι μπορείτε να φανταστείτε...πέρλες, χάντρες, φελτ....
....
Μπορείτε όμως και να το διπλώσετε στη μέση και να το ράψετε.


Αυτό το λουλουδάκι πήγε και φώλιασε πάνω στο κολιέ που έγινε δώρο για την Βάνα...Φορεμένο πάνω της είναι ακόμα πιο ωραίο


        Και για να μην νομίζει η Ρούλα ότι ξέχασα να παίξω στο παιχνίδι που με προσκάλεσε (καλή μου Ρούλα ευχαριστώ για την πρόσκληση)..Ιδού ο γραφικός μου χαρακτήρας...από ορθογραφία σκίζω αλλά μην δίνετε σημασία στις παρατονίες μου...τα έχουμε πει εξάλλου!

     Και αφού κάποιος ειδικός εξετάσει τον γραφικό μου χαρακτήρα θα ήθελα να τον ρωτήσω "Η περίπτωση μου είναι ανίατη ή υπάρχει (ακόμα) ελπίδα;;;;"

Καλό βράδυ σε όλες!

ΥΓ. meni παρακαλώ επικοινώνησε μαζί μου

13 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ για τις οδηγίες. Το λουλουδάκι εξαιρετικό (και ειδικά παρέα με το κολιεδάκι) και επειδή μάλλον εύκολο το είδα, λέω να το δοκιμάσω. Ελπίζω να μην το κάψω και να μην καώ!
    Όσο για το γραφικό σου χαρακτήρα, θα ζήσεις, θα ζήσεις, μη φοβάσαι, τις έχεις τις προϋποθέσεις!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφο ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!!!Δεν το ήξερα για το ρεσο.ευχαριστουμε!
    Θα ζησεις .θα ζησεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Yπέροχο το λουλουδάκι !!!! Και οι οδηγίες τέλειες !!! Για δες λίγο εδώ μήπως θες να συμπεριληφθούν!
    http://stepbystepgr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχα....δυστυχως Αντρονικη μου ειναι πολυ αργα για να κανεις κατι γι αυτο...ο γραφικος χαρακτηρας ειναι μια ανιατη ασθενεια που την κουβαλας ως το τελος της ζωης σου...το καλο ειναι οτι δεν πεθαινεις απο αυτο,απλα συμβιβαζεσαι και μαθαινεις να ζεις με αυτο...χαχαχαχαχαχαχα...κατα καιρους υπαρχουν περιοδοι υφεσης της ασθενειας και τουμπαλιν...χαχαχαχαχαχαχαχα....ευχαριστω για την προσκληση αλλα εχω παιξει ηδη μια φορα...μην ξαναπαιζω...καλα???φιλιαααααααα...και περαστικα...χαχαχαχαχαχα
    υ.γ. πολυ καλο το λουλουδακι σου,και το κολιεδακι το ιδιο !!!!χαχαχαχαχαχα....ακομη γελαω...συγνωμη....χαχαχαχαχαχα....καλημερα,περαστικα σου ειπα απο την γραφοασθενεια???χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο βγήκε το κολιεδάκι με το λουλούδι!!Τυχερή η Βάνα..:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα σε όλες!!!! Σήμερα "αδειεύω" και δεν ξέρω τι να κάνω...δουλειές στο σπίτι (πουυ γίνεται πανικός από υφασματάκια, χάντρες, αλουμίνιο, φίμο (ναι ναι πήρα και από αυτό) χρώματα κλπ κλπ ή να τα αφήσω όλα όπως είναι και να κάνω αυτά που έχω στο μυαλό μου;;;;
    Κάθε μέρα σκέφτομαι πόσο πολύ θα ήθελα να κάνω το χόμπυ μου δουλειά και πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή μου...και το σπίτι μου...Σας φιλώ όλες και ευχαριστώ για την διάγνωση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να ναι καλα που ειδε το ταλεντο σου και σε εμπιστευτηκε φιλι γλυκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο!!! Και το κάνεις να φαίνεται τόσο εύκολο!!! Τυχερή η φιλενάδα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραίο και εύκολο!!θα το δοκιμάσω σίγουρα.Ευχαριστούμε πολύ για τις οδηγίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ..ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙΑ...ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝΝΝΝΝΝ....ΔΥΝΑΑΑΑΑΑΤΗ!!!!!ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ!
    ΦΙΛΙ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ωραιο το λουλουδακι οργαντζα και ειναι πολυ ωραιο πανω στο κολλιε ! Τα γραμματα σου ειναι πολυ ωραια αντιθετως με τα δικα μου κ' ευχομαι να μην μου πει κανεις να παιξω γιατι δεν πολυθελω χι! χι! Να εισαι καλα Αndria και συνεχισε τις ομορφες δημιουργιες! Καλο σ/κ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. παρα πολυ καλες οδηγιες μπραβο θα το δοκιμασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή