14 Σεπ 2011

Πως κάνουμε λουλούδι από φερμουάρ-Μέρος 2ο

    Παρακολουθώντας την επισκεψιμότητα του μπλογκ μου, δεν μπόρεσα να μην παρατηρήσω ότι η ανάρτηση για το πως να κάνουμε ένα λουλούδι από φερμουάρ κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον σας!

     Σήμερα λοιπόν σκέφτηκα να σας δείξω ακόμα ένα τρόπο για λουλούδια από φερμουάρ...Έτοιμές;;;;
 Θα χρειαστούμε φερμουάρ (εννοείται) ψαλίδι, αναπτήρα και θερμή σιλικόνη.
    Κόβουμε το φερμουάρ σε οχτώ κομμάτια των 8,5 εκατοστών περίπου (αυτό βέβαια εξαρτάται από το πόσο μεγάλο θέλετε να είναι το λουλούδι που θα κάνετε), τις άκρες των οποίων  έχουμε κάψει με έναν αναπτηρα  για να μην ξεφτάνε.


Βάζουμε ζεστή σιλικόνη στη μια άκρη του κομματιού και ...


επανωτίζουμε την άλλη.


Συνεχίζουμε έτσι μέχρι να τελειώσουν τα κομμάτια μας και να έχουμε οχτώ πέταλα.


       Βάζοντας ζεστή σιλικόνη στη μέση περίπου από το πέταλο κολλάμε το άλλο...
προσοχή η φόρα που έχουν τα πέταλα  να είναι η ίδια
     Ένα άλλο κομμάτι φερμουαρ, στο ίδιο χρώμα ή σε κάποιο που κάνει "ταιριαστή" αντίθεση , το τυλίγουμε σιγά σιγά στον εαυτό του. Φροντίζουμε ανα τακτά διαστήματα να βάζουμε σιλικόνη για να το σιγουρέψουμε.


Τέλος το κολλάμε στο κέντρο του λουλουδιού μας
    Το λουλούδι μας είναι έτοιμο, το μόνο που μένει να κάνουμε είναι με ζεστή σιλικόνη να κολλήσουμε ένα στρόγγυλο κομμάτι φελτ από πίσω και την καρφίτσα μας.

Ελπίζω να σας αρέσει το ίδιο και αυτό το λουλούδι μου.
Μην ξεχνάτε να μου στείλετε τις δημιουργίες σας στο email!
Καλό απόγευμα

    UPDATE:  για την Maddie και την Rock n' Rolla αλλά και για όλες όσες τσουρουφλίζουν τα δαχτυλάκια τους με αυτήν την (παλιο-)σιλικόνη...Αυτό το λουλουδάκι είναι πολύ εύκολο να γίνει με κλωστή και βελόνα....αντί να τα κολλάτε απλά ράψτε τα...ίσως να σας πάρει λίγο περισσότερη ώρα
    Μυστικό: όποτε καταπιάνεστε με την ζεστή σιλικόνη έχετε δίπλα σας ένα μπωλ κρυο νερό...μόλις νιώσετε το κάψιμο απλά βυθίστε το δαχτυλάκι σας μέσα...
   Μυστικό νο2: τα σχόλια σας με κάνουν να γελάω (για σένα Evita) και να νιώθω λίγο αισιόδοξα μέσα σε όλη αυτήν την ανασφάλεια...
   

19 σχόλια:

  1. Τέλειο!!! Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε!!! Σ' ευχαριστούμε για τις οδηγίες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερό!!! Λατρεμένα τα κοσμήματα από φερμουάρ.
    Έχω ήδη ξεκινήσει και το blog που λέγαμε!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σούπερρρρρρρρρρ Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε. Μου αρέσουν πολύ ότι εβλεπα με φερμουάρ αλλά δεν είχα βρει οδηγίες. Σε ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σου σχόλια στο blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγω θα το δοκιμασω!!!! Είναι τέλειο και φάινεται ευκολούτσικο!!!! Ευχαριστουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το κανεις να φαινεται τοσοοοοο απλοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλό! Θα το δοκιμάσω αν και με την κόλλα σιλικόνης δεν τα πάω καλά, καίγομαι, γεμίζω κολλες παντού κτλ.:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!!!! Πράγματι το κάνεις να μοιάζει απλό!!! Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα!! Είναι πολύ όμορφο το λουλουδάκι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και από εμένα! Εγω θα συγχαρώ το tutorial! Μπραβο Adrian μου! Καταρχήν το κάνεις να φαίνεται τόσο απλό! Οι φώτο καθαρές, τα στιγμιότυπα μπορούν και ακολουθούν αυτόν που θέλει να το φτιάξει! Τονίζεις και τισ παγίδες (πχ για την φορά και το μέγεθος των πετάλων) Είναι άψογο! Μπραβο αστέρι μου! Πραγματικά προκαλείς κάποιον να το δοκιμάσει! Με την πρώτη ευκαιρία θα αναρτήσω και εγώ φώτο απο τα δικά μου λουλουδοφερμουάρ που από εσένα έμαθα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημέρα σουπερ το λουλουδάκι και πολύ ενδιαφέρον το blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. aa!!! auto nai!!einai pio eukolo apo to allo poy kataekapsa ta xerakia mou!!ua to dokimasv kai ua sto deikso kiolas!! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!!!!
    ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑ ΘΥΜΗΣΕΣ!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ!!!
    ΜΟΛΙΣ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΘΑ ΣΤΟ ΣΤΕΙΛΩ!!!!!!!!!!!
    ΕΧΩ ΚΑΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΙΛΙΚΟΝΗ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλειο! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!
    Έχω καεί τόσες φορές που πιά έχω πάθει ανοσία στην σιλικόνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Άντρια και καλώς σε βρήκα!! Επιτέλους σε βρήκα δηλαδή... Μάλλον δεν το έχεις πάρει είδηση ακόμα, αλλά έγινε η κλήρωση για την ανταλλαγή δώρων του Greecycle!! Έχεις κληρωθεί για να σου στείλω το δικό μου δωράκι και ψάχνω εδώ και μέρες να σε βρω... Στείλε μου αν θέλεις στο παρακάτω mail τα στοιχεία αποστολής ώστε να φτάσει το δωράκι σου το συντομότερο δυνατόν :)
    eirinixeiropoihmata@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. TΈΛΕΙΟ!!!!!!!Μαρεσει παρα πολύ και θα το φτιαξω κι εγω !ευχαριστω πολύ για τις οδηγίες!Καλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΙ ΑΠΟ ΔΩ ΑΝΤΡΙΑ!!!!!!
    ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΝΩ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!
    ΛΕΩ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΚΑΡΦΙΤΣΟΥΛΕΣ ΜΕ ΤΑ ΦΕΡΜΟΥΑΡ!!!!!!!!
    ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΑ ΝΕΑ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περιμένω να δω τι θα σκεφτεί το μυαλουδάκι σου!!! Είμαι σίγουρη ότι θα πάρεις την ιδέα μου και θα την πας ένα βήμα παραπέρα! Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εισαι φοβερη ,θελω ναγινω μελος αλλα δεν μπορω, γιατι δεν ξερω ,σε παρακολουθω καθε μερα απο τοτε που σε ανακαλυψα. μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή