8 Σεπ 2011

Αξεσουάρ για μικρές κυρίες...

Ταταταραν.....(Μουσική υπόκρουση αγωνίας+ότι σας έχω ήδη πει ότι είμαι παράφωνη)
      Κυρίες και...Κυρίες παρακαλώ την προσοχή σας! Έχω την τιμή να σας παρουσιασω τα μοντέλα που θα λανσάρουν την φετινή κολεξιόν αξεσουαρ μαλλιών για μικρές κυρίες made by andria... Η επιλογή ήταν δύσκολη και ο ανταγωνισμός αδυσώπητος. Επιλέχθηκαν μέσα από χιλιάδες υποψήφιες για την ομορφάδα τους, το μπριο και την χαριτωμενιά τους...Με μεγάλη μου χαρά σας παρουσιάζω, με τη σειρά που εμφανίζονται την Μαριαλένα τη Δανάη και την Βαρβάρα!




Δεν είναι κούκλες;;;; Και από ότι φαίνεται τα καινούργια τους κοκκαλάκια τους άρεσαν τόσο πολύ που δεν θέλουν να τα βγάλουν!!!
Φιλιά πολλά
Υ.Γ. Εγώ πότε θα γίνω κοριτσομάνα οεο:;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

11 σχόλια:

  1. Κοριτσομάνα ε;Μια χαρά που θα πάρει ο Νικόλας!!!!!χι!!χι!!!
    Πάρα πολύ όμορφα τα αξεσουάρ σου!!Φίνα!!!!

    Αναστασία Νερα'ι'δόσκονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς τα μοντελα ή τα μαντελάκια που φορούν; Πολύ φυσικό το βρίσκω να μη θέλουν να τα βγάλουν!!
    Μπράβο, κουκλιστικα είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διακρίνω μεγάλη έμπνευση τον τελευταίο μήνα!!!Έυγεεε!!Έγιναν ακόμα πιο κούκλες οι μικρές με τα νέα αξεσουάρ τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ζουζούνες είνα αυτές!!! Δεν ξέρω ποιος ομορφαίνει ποιον!!! Τα μοντέλα σου τα κοκαλάκια ή το αντίθετο!!!! Φοβερή δουλειά Αντρια, Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα είναι τα μοντέλα σου αλλά και τα αξεσουάρ σου!!! Μπράβο!!!
    Καλό Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τζουμ ταρα τα τζουμ μπραβοοοοοοοοοοοοοοοοοο
    πολυ γλυκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νικη μου, τι να πω? θα επαναλάβω τα προηγούμενα σχόλια: τι να πρωτοθαυμάσουμε? τα μοντέλα η τα αξεσουάρ? Χίλια μπράβο! υπέροχα. Οταν θα έρθεις να με δεις.....θέλω και εγώ ενα! Τώρα σε δέσμευσα, πρέπει να έρθεις το συντομότερο! χι χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειναι υπεροχες και μακαρι να μπορουσα να φοραω,ας περιμενουμε λοιπον να γινουμε κοριτσομανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχαχαα τα γλυκά μου.... η πρώτη στεκούλα με το άσπρο λουλουδάκι μου αρέσει πάρα πολύ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα αξεσουάρ για τα μικρά κορίτσια αλλά την παράσταση έκλεψαν τα γλυκά μουτράκια : Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝΤΡΙΑ , ΤΙ " ΜΕ " ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ,ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!!!!!!!
    ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ ΓΙΑΓΙΑ;;;;;;;;;;;;;
    ΣΤΕΛΝΩ ΦΙΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή