26 Σεπ 2011

Τέτοια μέρα...

πέρσι παντρευτήκαμε και βαπτίσαμε τον Νικόλα! Για μένα ήταν μια όμορφη μέρα, γεμάτη συγκινήσεις και ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπάνε! Πάντα θα την αναπολώ με νοσταλγία...ακόμα και το τρέξιμο για να τα ετοιμάσω όλα στην ώρα τους...το άγχος αν θα βρέξει...τα δάκρυα της μαμάς μου...το σαστισμένο βλέμμα του Νικόλα...το ακόμα πιο σαστισμένο βλέμμα του Ανέστη (δεν τα πάει καλά το αγόρι μου με την έκθεση!)...τον μπαμπά μου να με οδηγεί στην εκκλησία και να έχει στην αγκαλιά του τον γιο μου...
    Πέντε μέρες μετά τη μέρα εκείνη απέλυσαν τον Ανέστη..ήταν ιδιωτικός υπάλληλος σε ένα εργοστάσιο για 13 χρόνια...το είχε στήσει κυριολεκτικά από τα θεμέλια...και η καινούργια διεύθυνση του έκανε ένα ωραιότατο δώρο γάμου...την αποζημίωση του....
    Στις μέρες και τους μήνες που ακολούθησαν το τελευταίο που ήθελα ήταν να θυμάμαι τη μέρα του γάμου μας και την βάπτιση του Νικόλα... ήταν σαν κάποιος να με είχε τιμωρήσει για την όλη μου χαρά..ήταν σαν το τσουνάμι της απόλυσης να είχε καταπιεί την μέρα εκείνη....η θύμηση της ακόμα και σήμερα μου αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα.... χαρά και πίκρα μαζί...γέλιο και δάκρυ...ξενοιασιά και μούδιασμα...
     Η χρονιά που μας πέρασε ήταν δύσκολη (και δεν μιλάω για το οικονομικό κομμάτι)...θέσαμε τη ζωή  μας σε νέες βάσεις...βάλαμε άλλες προτεραιότητες, ιεραρχήσαμε τις ανάγκες μας...αναθεωρήσαμε τις απόψεις μας και τους ανθρώπους που είχαμε δίπλα μας...και πλέον τίποτα πια δεν μας φαίνεται δεδομένο και κεκτημένο..Πάνω από όλα δεθήκαμε περισσότερο σαν οικογένεια...δημιουργήσαμε το δικό μας μικρόκοσμο, μέσα στον οποίο ανυπομονούμε να βρεθούμε...
     Ένα χρόνο μετά και ενώ τα πράγματα μπήκαν σε μια τάξη (όσο μπορούν...) είμαι έτοιμη να χαρώ έστω και ετεροχρονισμένα την ημέρα εκείνη...θα ξορκίσω το κακό..όπως προτείνει η a pink dreamer με λίγο φασκόμηλο πολύ καλή θετική διάθεση  και λίγα ξόρκια 
    Ανέσυρα τα  στέφανα μου από το πίσω μέρος της ντουλάπας...εκεί που υπομονετικά περίμεναν στη θήκη τους ...(και μεταξύ μας αγωνιούσαν μήπως αποφασίσω να τα χαλάσω για να φτιάξω κάτι άλλο!!!!!!!!!!!!). Περιττό να σας πω ότι τα έφτιαξα μόνη μου  χρησιμοποιώντας σύρμα από ασήμι 9,25...στην ένωση των κύκλων εκτός από την κορδέλα  έβαλα δυο κρυστάλλινες πεταλούδες...απλά και λιτά, όπως ακριβώς τα φανταζόμουν από κοριτσάκι...και ήθελε ο Ανέστης!
      Σε μια κορνίζα ribba από το ΙΚΕΑ (5,50 Ευρώ)  έβαλα την αγαπημένη μου φωτογραφία από τον πρώτο επίσημο χορό μας  και πάνω της κόλλησα τα στέφανα και ένα λουλουδάκι.... τώρα νομίζω ότι είναι έτοιμα να πάρουν τη θέση που τους αρμόζει, δίπλα στις εικόνες...





    Με αυτές τις κορνίζες (οι οποίες βγαίνουν σε διάφορα μεγέθη -προσοχή αν θέλετε να βάλετε κάτι που έχει όγκο να πάρετε εκείνες που έχουν βάθος) μπορείτε να κάνετε τόσα πολλά πράγματα...όπως

να βάλετε τα πρώτα παπουτσάκια του μωρού σας

ή τους καλοκαιρινούς σας θησαυρούς
ή οι λάτρεις του scrapbooking (και όχι μόνο) να κάνετε πανέμορφα παιδικά καδράκια 
    Αν σας άρεσε η ανάρτηση περιμένω τα σχόλια σας και εννοείτε τις φωτογραφίες σας..Μήπως έχετε καμία ιδέα τι άλλο θα μπορούσαμε να βάλουμε στην συγκεκριμένη κορνίζα;;;;
Σας φιλώ!
ΥΓ. το κείμενο γράφτηκε 25 Σεπτεμβρίου...

41 σχόλια:

  1. εμένα αυτή η ανάρτηση μου έφτιαξε τη μέρα! Και μόνο η φωτογραφία της κορνίζας, φτάνει για να μου δώσει ένα μεγάλο χαμόγελο! υπέροχα τα στέφανα και οι ιδέες σου. Εύχομαι να είστε μαζί για πολλά...πολλά...πολλά...πολλά χρόνια! Πάντα γεροί, πάντα χαρούμενοι και πάντα ενωμένοι. Όλα τα άλλα θα φτιάξουν. Να χαίρεστε τα παιδάκια σας! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μου συνονόματη να ζήσετε χρόνια πολλά μαζί, αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι,και να καμαρώνετε το παλικαράκι σας!!!
    Οι δυσκολίες έρχονται καμιά φορά από εκεί που δεν τις περιμένεις και μπορούμε να τις αντέξουμε πιο ευκολα αν έχουμε ό ένας τον άλλο για στήριγμα!
    Τα στέφανα είναι πολύ όμορφα, όπως και όλη η σύνθεση που έκανες, σε καμιά περίπτωση δεν τους άξιζε να είναι παραπεταμένα στη ντουλάπα!
    Μέσα από την καρδιά μου ευχομαι τα καλύτερα να έρθουν στο δρόμο σας!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ioanna ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! χαίρομαι που το χαμόγελο μου σου έφτιαξε τη μέρα...ο Ανέστης εκεινη την ώρα ίδρωνε και ξαναίδρωνε δεν αντέχει να εκτίθεται το πουλάκι μου ακόμα και όταν οι περιστάσεις το απαιτούν και εγώ γελούσα με την αμηχανία του...
    Νικούλα μου, τα λόγια σου ξέρεις ότι πολλές φορές λειτουργούν σαν βάλσαμο..δεν είχα σκοπό να γράψω τόσα πολλά...μια ανάρτηση ήθελα να κάνω με τα στέφανα...βγήκαν πολύ αυθόρμητα όλα αυτά και σκέφτηκα ότι δεν θα παρεξηγήσετε την εξομολόγηση μου...είμαι σίγουρη ότι τα καλύτερα είναι μπροστά μας αρκεί να έχουμε ο ένας τον άλλο!!!!
    Σας φιλώ και τις δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοπέλα μου σου εύχομαι πάντα υγεία, γαλήνη και ευτυχία ν'ακολουθεί όλη σου την οικογένεια!
    Καλά, καταπληκτική η ιδέα σου ε;;; Τρελάθηκα!!! Τέλειο το έκανες! Εγω είμαι απο Χανιά και δεν ξέρω που θα βρω τέτοιες κορνίζες, αλλα θ'ανέβω Αθήνα τον άλλο μήνα και μάλλον θα επισκευτώ τα ικεα...!
    Φιλιάαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρούλα, ψάξε να δεις αν μπορείς να τις παραγγείλεις από το ΙΚΕΑ online...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε περιμενω να δεις τι κανουν τα χερακια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να ζήσετε και να είστε πάντα ευτυχισμένοι! Να αντιμετωπίζετε ενωμένοι τις δυσκολίες και να γίνεστε όλο και πιο δυνατοι!
    Μου άρεσαν πολύ τα στέφανα και το καδράκι που τα έβαλες μέσα! Τέλειο!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δειχνεις τοσο ευτυχισμενη στην φωτογραφια..ευχομαι να νοιωθεις συχνα αυτο το συναισθημα.. παντα αγαπημενοι ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να είστε πάντα μαζί, αγαπημένοι και ενωμένοι, με υγεία και καλή τύχη και όλα τα δύσκολα περνάνε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαζί κι αγαπημένοι,όλες οι δυσκολίες κουτσά στραβά περνούν, αρκεί να μην είναι πολλές. Πολύ όμορφη φωτογραφία, σαν από περιοδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νίκη, να είσαστε γεροί και ευτυχισμένοι και οι τρεις και οι δυσκολίες που συναντήσατε, στο ξεκίνημα της νέας σας ζωής,να σας δέσουν ακόμη περισσότερο σαν οικογένεια. Πολύ μου άρεσε η ιδέα της κορνίζας με τα στέφανα, που συνήθως τα βλέπεις(τα στέφανα) μόνο την ημέρα του γάμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοριτσάκια μου πολύ χαίρομαι που σας άρεσε η ιδέα μου με τα στέφανα...προς το παρόν ψάχνω να βρω κατάλληλο μέρος να βάλω την κορνίζα μου....κάτι έχω στο μυαλό μου ...ώρα για το επόμενο προτζεκτ!!!! Σας φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. na zhsete polla polla xronia akoma mazi k eytixismena..poly omorfes idees ta kadrakia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι κρίμα που αυτή η συγκλονιστική ημέρα της ζωής σας συνδέθηκε με μια..."ψυχρολουσία".Η αναπλαισίωση που κάνεις από μόνη σου δείχνει την δύναμη και το κουράγιο σας.Να είστε πάντα γεροί και πολύ πολύ ευτυχισμένοι, να χαίρεστε το νινί σας.Η "θήκη" για τα στέφανα είναι συγκλονιστική.Υπέροχη.Οσο για τα υπόλοιπα κάδρα....μου έδωσες πολλές ιδέες χεχε!Ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι γλυκό χαμόγελο!!!!Και τι όμορφο και ταιριαστό ζευγαράκι!!Να ζήσετε γλυκιά μου και να γεράσετε μαζί!!!Η δυσκολία που συναντήσατε να είναι η τελευταία στη ζωή σας!!!Να χαίρεστε και να καμαρώνετε τον Νικόλα σας και σύντομα να γίνεις ξανά μανούλα!!!
    Απλά και απέριτα τα στέφανά σου και εξίσου πολύ όμορφη και έξυπνη η στεφανοθήκη/κορνίζα!!!Οταν έχεις γούστο μπορείς να κάνεις πολύ όμορφα πράγματα με πολύ λίγα χρήματα!!!!Πολύ χάρηκα που είδα την γλυκιά σου φατσούλα!!!Φιλάκια πολλά μικρή μου φίλη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είστε όμορφο και ταιριαστό ζευγάρι.
    Να ζήσετε πάντα μαζί, πιασμένοι χέρι χέρι στα εύκολα μα και στα δύσκολα!
    Να χαίρεστε το μικρό σας Νικόλα.

    Χάρηκα που βρέθηκα εδώ, σε αυτή σου την ανάρτηση!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΝΤΡΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΩΣ ΤΑ ΒΑΘΕΙΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ!!!!!
    ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΖΕΥΓΑΡΙ!!!!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟ ΝΙΚΟΛΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ!!!!!!!!
    ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ Η ΣΤΕΦΑΝΟΘΗΚΗ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Την όμορφη καλημέρα μου!!!
    Ελπίζω τα πράγματα στην ζωή σου να πηγαίνουν καλύτερα, να έχουν στρώση προς το καλύτερο. Καταλαβαίνω ότι ήταν πάρα πολύ δύσκολη περίοδο στην καθημερινότητα σας αλλά και στην ψυχολογία σας, αλλά πρέπει αν είμαστε αισιόδοξοι.
    Τα πράματα που έφτιαξες είναι όλα πολύ ωραία.
    Καλή σου εβδομάδα και να είμαστε λίγο θετικοί ε?
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να ζήσετε πολλά πολλά χρόνια ευτυχισμένοι και αγαπημένοι! Αυτό είναι που μετράει, το δέσιμο, όλα τα άλλα έρχονται και φεύγουν και οι μέρες οι καλές και οι μέρες οι κακές.... και μετά από πολλά πολλά χρόνια σαν από θαύμα θυμάσαι μόνο τα καλά και λες έτσι θα θελα να ξαναζήσω και τότε ξέρεις ότι είσαι ο νικητής...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σου εύχομαι να είσαι πάντα ευτυχισμένη όπως είσαι και σε αυτήν την υπέροχη φωτογραφία, χαμογελαστή!!! Πολύ ωραία η στεφανοθήκη.Μου άρεσαν πάρα πολύ όλες οι δημιουργίες σου!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έλα μωρέ...στεναχωρήθηκα λίγο!!Να είσαι πάντα καλά κοριτσάκι μου και ευτυχισμένη όπως στην φωτογραφία του γάμου!Τα στέφανα βρήκαν πράγματι την πιο όμορφη θέση που τους αξίζει!Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να ζήσετε και να είστε πάντα ευτυχισμένοι κ αγαπημένοι. Να χαίρεστε το μικρούλη σας.
    Μη ξεχνάς πως και οι δυσκολίες είναι μέσα στη ζωή .Όλα αντιμετωπίζονται!!Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΙΜΑΙ Η ΕΦΗ ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ! ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΚΟΡΝΙΖΕΣ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΕΦΤΙΑΞΕΣ! ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να είστε μια ζωή χαρούμενοι και ευτυχισμένοι ! Να σας ζήσει το παιδάκι σας! Και τα καλύτερα...έρχονται!!!! Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Andria να ζησετε ευτυχισμενοι και ενωμένοι! Η δοκιμασια δεν ειναι αμελητέα (τα περναμε και μεις τωρα) αλλά το ό,τι βγηκατε πιο δυνατοί είναι ισως το πιο σημαντικό! να χαιρεστε και το μικρό σας και να το καμαρώνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η αγάπη σας νάναι γερή για ν αντέχει και να σας κρατά ενωμένους πάνω απο τις δυσκολίες , κι όλα είναι περαστικά οταν είστε νέοι και υπάρχει ΥΓΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έστω και καθυστερημένα να είστε πάντα ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι!
    Υπέροχη ιδέα να βάλεις τα στέφανα στο shadow box!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εξαιρετικη η ιδεα σου, να βαλεις στα στεφανα σε κορνιζα! Μιας και εικονοστασια δεν υπαρχουν πια (μεταξυ μας, ευτυχως!), ειναι ενας πολυ πρωτοτυπος τροπος για να διασκομησεις το σπιτικαι να αναδειξεις τα στεφανα, αφου ειναι κριμα να μενουν καταχωνιασμενα σε νουλαπες!
    Πολυ ομορφη και πρωτοτυπη συλληψη! Μου αρεσει πολυ!
    ΜΠΡΑΒΟ!!!

    (Παρεμπιπτοντως, τι παχουεςσυρμα χρησιμοποιησες? Βλεπω πως εχεις βαλει πολλα συρματα και τα εχεις στριψει! Για να φτιαξω με δύο ελασματα στεφανα να προτιμησω 2χιλ η μικροτερου παχους σκληρο συρμα?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...πέρασε καιρός από τότε που τα έφτιαξα αλλά αν κατάλαβα καλά το σχέδιο που θέλεις να φτιάξεις σύρμα 2 χιλιοστών είναι ιδανικό (ίσως να μου άρεσαν και λίγο πιο φαρδιά ελάσματα αλλά σίγουρα όχι πιο λεπτά)...από την άλλη αυτά είναι γούστα και σε συμβουλεύω να τα φτιάξεις όπως θα σου άρεσαν! Με το καλό!!!!

      Διαγραφή
  29. Κι έψαχνα να βρω μια οικονομική λύση για τα στέφανα! Θα αγοράσω κι εγώ Ribba!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή