12 Οκτ 2011

Aξεσουάρ για μικρές κυρίες-Μέρος 2ο

       Όπως σας έχω ήδη πει την Κυριακή ήμασταν στη βάφτιση ενός πολύ γλυκού κοριτσιού...Δανάη το όνομα της...αυτά τα κοκκαλάκια  τα εφτιαξα αποκλειστικα για εκείνη...ελπίζω να στολίζουν το όμορφο κεφαλάκι της...αν και δεν έχει ανάγκη από στολίδια!!!







Αυτή είναι η καρτούλα που συνόδευε τα δωράκια της...Την εμπνεύστηκα από το φωτιστικό πεταλούδα που της πήρα...Την ώρα που την έκανα σκεφτόμουν πόσο βολικό είναι να φτιάχνεις απο μόνη σου κάρτες και να μην αγχώνεσαι αν θα  προλάβεις τα καταστήματα ανοιχτά!!!
 Και να είναι και τόσο ταιριαστές με το ΄δώρο σου!!!
Είμαι σίγουρη ότι στο κεφαλάκι της Δανάης τα κοκκαλάκια θα φαίνονται ακόμα πιο όμορφα οπότε...
Μαμά Φένια περιμένω να μου στείλεις φωτογραφίες!!!!
Φιλιά πολλά

ΥΓ. Μην ξεχνάτε το Give away για τον πρώτο μου χρόνο στην παρέα σας!!!

14 σχόλια:

  1. Είναι όλα τόσο γλυκά και φτιαγμένα με πολύ αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντρια δεν ξέρω αν πρέπει να στο πω, αλλά αυτό το πράγμα να προορίζεις τα κοκαλάκια σε μικρά κοριτσάκια δεν το μπορώ!!!!! Θέλω να σου πω ότι 9 στις 10 φορές κυκλοφορώ με κοκαλάκια στο κεφάλι γιατί τα λατρεύω, αλλά σαν τα δικά σου δεν είναι και ζηλεύωωωωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αντρια μου οι στεκες σου ειδικα ειναι μια σκετη γλύκα.. ξετρελαθηκα με την μωβ ..θελω κ εγω μια τετοια χαχαχαχα αλλα θα με κοιτανε λιγο περιεργα χαχαχαχα να σαι καλα γλυκια μου , μου φτιαξες την διαθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα πραγματάκια φτιάχνουν τα χεράκια σου!! Να'σαι καλά, Αντρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλοφόρετα να ευχηθούμε στη μικρούλα !! Είναι όλα γλυκούλικα, κοριτσιστικα και πολύπολύ ομορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Onirokosmos είναι αλήθεια ότι είναι φτιαγμένα με μεράκι και αγάπη...όπως όλα όσα φτιάχνουμε εδώ...

    κική νομίζω ότι οι στέκες ανετα φοριούνται και από λίγο πιο μεγάλα κοριτσάκια...σαν εσένα...και δίνουν και ιδιαιτέρο στυλ

    Λένα αν μου στείλεις διεύθυνση σου στέλνω αύριο μια...φιλιά πολλα

    Pepi ευχαριστώ...είπαμε είναι η ψυχοθεραπεία μου...

    Καλοφόρετα Νικούλα...ελπίζω συντομα να έχω και φωτογραφίες από την μικρή...που είναι μια κουκλίτσα

    Μαζί ΚαPa και εγώ και εγώ και εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφα τα κοκκαλάκια κι η στέκα κι η καρτούλα !Πόσο μα πόσο συμφωνώ μαζί σου για τα χειροποίητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΝΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΦΟΡΟΥΣΑ ΚΙ ΕΓΩ , ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ!!!!!!!!
    ΤΟ ΜΕΤΑ, ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΠΡΕΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ!!
    ΑΛΛΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΝΥΦΗ!!!!!
    ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΟΠΙΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΤΟΝ ΓΙΟΚΑ ΣΟΥ ΕΤΣΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Super τα κοκκαλάκια!
    Θέλω κι εγώ!
    Να ζήσει η μικρή Δανάη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τα χαρεί η μικρούλα!! Θα είναι γλύκα με αυτά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Adrian!!!! απλά υπέροχα!
    είσαι καταπληκτική...
    καλέ! θέλει και η Στεφανία ενα!
    α! οχι στέκα, γιατί την τσατίζουν ε?
    φιλιά πολλά κουκλίτσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι γλύκα!!!!!!!!!
    Πολύ κοριτσίστικα και χειροποίητα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφες!!Καταπληκτικές και καλοδουλεμένες!!Αντρια τα συγχαρητήριά μου!!Η μικρούλα θα ξετρελαθεί,αν προλάβει να τα φορέσει ,γιατί πιστεύω ότι τις στέκες θα τις φοράει η μαμά!!!χαχα
    Πολύ όμορφη και η καρτούλα που δηλώνει το μεράκι και την αγάπη που έβαλες για το δωράκι αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή