30 Μαρ 2012

Τριαντάφυλλο... στο αυτί

      Αυτή θα είναι η τελευταία ανάρτηση για το bazaar, που διοργανώνεται στην Πτολεμαϊδα (όμως αν είχα δυο τρεις μέρες μπροστά μου, όλο και κάτι ακόμα θα σκάρωνα)...πρωί πρωί ο φάκελος παραδόθηκε στο ταχυδρομείο και ταξιδεύει express για τον προορισμό του!!!
      Και όπως είπα και σε κάποια ψυχή χτες εδώ στη γειτονιά, τον τελευταίο μήνα με έχει πιάσει μια ακατάσχετη μανία και όλο σκαρώνω λουλούδια...από ύφασμα....από χάντρες....από φελτ...λέτε να με έχει πιάσει η άνοιξη;;;; Και αν θα σφίξουν οι ζέστες γιατρέ μου τι θα γίνει με την κατάσταση μου;;;
     Ας μην μακρυγορώ...αυτά είναι τα λουλουδένια μου σκουλαρικάκια, που ελπίζω να βρουν όμορφα αυτάκια για να τα στολίσουν....και όπως λέει και το τραγούδι (το οποίο ποιητική αδεία το άλλαξα λιγάκι για να κομποζάρει με την ανάρτηση)
 "τριανταφυλλο στο αυτί και πονηριά στο μάτι,
η τσέπη άδεια πάντοτε μα η καρδιά γεμάτη"





Καλό Σαββατοκύριακο! Εμένα με περιμένει πολύ φασίνα!!!

19 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΧΘΕΣ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!
    ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!
    ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΣΤΗΣΟΥΝ ΟΛΑ!!
    ΑΞΙΖΕΙ ΟΜΩΣ Ο ΚΟΠΟΣ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙ ΑΠΟ ΔΑΝΤΕΛΑ!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΒΡ.......;;;;;;;;;;;;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι, από σουτιέν ήταν τα σκουλαρίκια...αλλά έχω και κανά δυο βρακοφανέλες υπόψιν μου!!! Ελπίζω το bazaar να έχει τρελή επιτυχία!!!!! Νικούλα!!!

      Διαγραφή
    2. Βρε σεις...ανακύκλωση κάνετε;Χαχα!!!Γίνεται η βρακοφανέλα(τι είναι αυτό;) σκουλαρίκι;;;

      Διαγραφή
  2. καλό κουράγιο με τη φασίνα, τέλεια τα τριαντάφυλλα!! Με ξετρελαίνουν τα σκουλαρίκια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, παιδιά δεν μπορείτε να φανταστείτε τι φασίνα έχω ρίξει όλη μέρα!!!! Κόλαση...Andria

      Διαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΑ ΜΩΒ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΑΚΙΑ.ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΄Ολά υπέροχα. Τα μωβ τριανταφυλλάκια εξαιρετικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι να πω εγω τώρα για τα τριανταφυλλα; Είναι γνωστή η αδυναμία μου σ'αυτά, έχουν και το όνομα του καλου μου.
    Ευχομαι να βρουν πολλούς αποδεκτες και να έχει επιτυχία η προσπάθεια των κοριτσιών!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ όμορφα όλα! Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ούτε ένα ούτε δύο και όλα υπέροχα!!!Καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο παραγωγή!!!! Και όλα τόσο όμορφα....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφα τα σκουλαρικάκια σου!Μπράβο σου! Καλή ευκολία στις δουλειές!

      Διαγραφή
  9. Και επειδή μόλις τελειώσα και δεν έχω καθόλου κουράγιο να απαντήσω σε κάθεμια ξεχωριστά...σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!! Καλό σας βράδυ και για μένα εύχομαι ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!! Andria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μη μου απαντήσεις...δεν με νοιάζει...Θα τα πω και με την ησυχία μου...Είναι πολύ ωραία όλα τα τριανταφυλλάκια σου!!!Θα ξεπουλήσουμε στο παζάρι!Συγχαρητήρια για την συμμετοχή κι όλη την προσπάθεια...Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα Νίκη! Και η κάρτα σου φοβερή. Καλή ξεκούραση και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βρε Νίκη τι χρυσοχέρα που εισαι!!!Πόσα καλούδια εφτιαξες και με πόση τέχνη!!Συγχαρητήρια, ανάρπαστα θα γίνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ειναι υπεροχα..τους πηραμε τους Θησαυρους σου..να σαι καλα ματια μου..σε φιλω..καλο μηνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και που να τα δείτε από κοντά κορίτσια!!!!Μπράβο κοριτσάκι μου, άξια τα χεράκια σου!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή