20 Απρ 2012

Τελάρα κεντήματος από μια άλλη οπτική γωνία

         Ένα ένα επανέρχονται στη μόδα πράγματα που με κάνουν να  μετανιώνω για την αδιαφορία που έδειχνα  όταν η μαμά μου με κυνηγούσε για να μου δείξει...κέντημα, πλέξιμο, βελονάκι....Ίσως έχετε και εσείς μνήμες με τη μαμά σας να κεντάει δίπλα στο παράθυρο. Προσωπικά περίμενα με ανυπομονησία  να τελειώσει το εργόχειρο της για να...παίξω με το τελάρο...τα έκανα βραχιόλια (τα πιο μικρά μεγέθη), στεφάνια γάμου, πέπλο μαζί με ένα τούλι μπομπονιέρας...η φαντασία μου οργίαζε από τότε...
           Δείτε πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικά αυτά τα τελάρα...

Μπορείτε να κάνετε μια χαριτωμένη  θήκη για τα ραπτικά σας



Με μια μαξιλαροθήκη που δεν θέλετε πια και ένα τελάρο κεντήματος έχετε μάνι μάνι ένα επιπλέον σάκο για τα άπλυτα

Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε αντί για κορνίζες


ή να κάνετε χαριτωμένα μόμπιλε για παιδικά δωμάτια και όχι μόνο
Εγώ από την άλλη τα αξιοποίησα 
* για να κορνιζώσω το μεγάλο μας απωθημένο, που δεν είναι άλλο από ένα ιστιοπλοϊκό
με αυτόν τον τρόπο στόλισα οικονομικά ένα τοίχο από το γραφείο μας,
που σιγά σιγά αποκτά χαρακτήρα (αλλά αυτό είναι μέρος άλλης ανάρτησης)

*για να οργανώσω τα σκουλαρίκια μου
το τελάρο στερεώθηκε στην εσωτερική πλευρά της πόρτας της ντουλάπας μου με blue tac


Και αυτή είναι η πρώτη μου προσπάθεια να κεντήσω...Τώρα στολίζει το δωμάτιο της κορούλας της Καλυψώς



     Τα τελάρα βγαίνουν σε διάφορα μεγεθη, είναι οικονομικά, μπορείτε να τα χρωματίσετε και να παίξετε μαζί τους δημιουργώντας όμορφες γωνιές στο σπίτι σας...ελπίζω να σας έδωσα αρκετές ιδέες!
Να περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο
Φιλιά

23 σχόλια:

  1. Τι όμορφες ιδέες!!Η μια καλύτερη από την άλλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Άντρια!
    Κι εμένα με κυνήγαγε η μαμά μου μ'ένα τέτοιο τελάρο αλλά εγώ ...δεν!!!!Όμορφες ιδέες μας παρουσίασες και πολύ εύκολες.Όταν πέσουν στην αντίληψή μου θ'αγοράσω κανένα ...όχι για κέντημα...για διακόσμηση!!χαχαχα
    Όσο για το σχόλιό σου,συμφωνώ και επαυξάνω!
    Έτσι κι αλλιώς όλοι τους "Ιούδες"είναι!
    Σε φιλώ κοριτσάκι και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα!!!ευχαριστούμε. αυτό με τα άπλυτα ειδικά νομίζω θα το υλοποιήσω άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες ιδέες!!
    Ο σάκος ωραίος και όχι μόνο για άπλυτα αλλά
    και για οποιαδήποτε αποθήκευση.
    Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες ιδέες!!μπράβο!!Κι εγώ να δεις πως μετανιώνω που δεν έμαθα πολλά από αυτά, ποτέ δεν είναι αργά όμως, το έχω βάλει στο πρόγραμμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειες ιδέες! Εκμεταλεύτηκες πολύ ωραία τα δικά σου τελάρα! Μπράβο, είναι όλα πολύ όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες ιδέες και τα δικά σου υπέροχα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω ξαναδεί τελάρα στο ρόλο κορνίζας, αλλά οι υπόλοιπες ιδέες είναι πραγματικά μοναδικές. Ειδικά ο σάκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ!!! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΠΡΟΤΟΤΥΠΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίες ιδέες!!!Η μια καλύτερη απο την άλλη!Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραίες και πρωτότυπες ιδέες..... Ευχαριστούμε!
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η μια ιδέα καλύτερη απ' την άλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νίκη, πολύ ομορφες και έξυπνες οι ιδέες που μας προτείνεις.Κάποια από όλες θα μας "ταιριάζει". Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχες ιδέες και έχω μερικά από τη γιαγιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φανταστικές ιδέες...Μπράβο Αντρια!! Το πρώτο τελάρο με ξετρέλανε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα. Τέλεια ιδέα οι κατασκευές από τελάρα. Την δαντελα που κρέμασες τα σκουλαρίκια πως την κολλαμε πάνω στο τελάρο ώστε να παραμείνει σταθερη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή