16 Αυγ 2012

DIY-Φάκελοι από λινάτσα χωρίς ράψιμο


   Το έχω γράψει εδώ και εδώ αλλά δε θα βαρεθώ να λέω ότι η λινάτσα είναι το νέο υλικό που λατρεύω να χρησιμοποιώ...σήμερα θα σας δείξω τους φακέλους από λινάτσα που έφτιαξα για να προσφέρω τα δώρα μου στις Μαρίες, Δέσποινες και Παναγιώτες που γιόρταζαν χτες....Αν σας άρεσαν το μόνο που θα χρειαστείτε είναι λινάτσα, θερμοκόλλα και μπόλικη φαντασία...

   Έκοψα τη λινάτσα στο μέγεθος που ήθελα να γίνει ο φάκελος μου. Έκανα μια τσάκιση εκεί που  υπολόγισα ότι θα είναι  το κάτω μέρος του φακέλου (σε αυτό το σημείο καλό θα ήταν να πατήσετε την τσάκιση με ζεστό σίδερο )

    Η λινάτσα μπορεί να ξεφτίσει σε ορισμένα σημεία...προσωπικά δεν με πείραξε καθόλου...φρόντισα να είναι ομοιόμορφα ξεφτισμένη και το τελικό αποτέλεσμα μου άρεσε.



    Στη συνέχεια με θερμοκόλλα και προσοχή (τα έχουμε πει...ΚΑΙΕΙ) κόλλησα τις δυο πλαϊνες πλευρές
  

   Έκανα μια ακόμα τσάκιση για να σχηματιστεί η "πορτούλα" (πατήστε την και αυτή με ζεστό σίδερο)  και ο φάκελος μου ήταν σχεδόν έτοιμος.

   Η διακόσμηση του φακέλου από εδώ και πέρα είναι θέμα φαντασίας...της δική σας φαντασίας και του δικού σας γούστου. Εγώ έχω διακοσμήσει τους δικούς μου  με δαντέλα, κοχύλια, χάντρες, κουμπιά, κορδέλες, υφασμάτινα λουλούδια.  Μπορείτε ακόμα να τους βάψετε και να κάνετε decoupage (όπως μου είπε η Ρένα) αλλά και να κεντήσετε πάνω τους διάφορα. Οι συνδυασμοί είναι άπειροι...








    Ελπίζω να σας άρεσαν...και οι φάκελοι και τα κοσμήματα μου :)))....Αύριο ξεκινάνε επισήμως οι διακοπές των 2/3 της οικογένειας (ο πάτερ φαμίλιας φέτος δεν θα δώσει στον εαυτό του άδεια)...ο Ιούλιος και ο Αύγουστος δεν ήταν πολύ καλοί μήνες...αυτό φάνηκε και από τη συχνότητα των αναρτήσεων μου...ελπίζω το διάλειμμα που θα κάνω από τη ρουτίνα να είναι άκρως αναζωογονητικό!!!! Το χρειάζομαι γιατί ο χειμώνας που θα ακολουθήσει προβλέπεται βαρύς!!!
Στείλτε μπόλικη θετική σκέψη και ενέργεια!!!!
Φιλιά σε όλες...

20 σχόλια:

  1. Ο,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!
    ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΤΣΑΝΤΑΚΙ ΔΩΡΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα κοσμήματα και πολύ καλή ιδέα ο φάκελος από λινάτσα! Θα ξεχωρίσω το βραχιόλι με τη μαργαρίτα... Επίσης, θα ήθελα να φτιάξω το φάκελο αλλά μου λείπει μια μικρή λεπτομέρεια...η λινάτσα:) Την άλλη φορά λοιπόν! Καλές διακοπές Νίκη και άσε τις σκέψεις του χειμώνα για μετά που θα επιστρέψεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλές ευχές για να περάσεις όμορφα στις διακοπές σου και γυρίσεις με το καλό πιο αισιόδοξη και χαρούμενη.
    Φιλάκια!
    Υ.Γ. τα κοσμήματα όπως και η συσκευασία είναι υπέροχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραία η ιδέα σου!!!! μου άρεσε εκείνος με τη δαντέλα ;))

    *θα γίνονταν κι ωραίες μπομπονιέρες.. χμμμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νικακι τι όμορφιες εφτιαξες πάλι...Πολύ τα ζηλευω τα κοσμηματα σου!Να περασετε όμορφα με το υιό και εχεις ολη τη θετικη ενεργεια μου να σε συνοδεύει!!Φιλια πολλά, καλή ξεκουραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ!!!!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφοι όπως και τα κοσμήματά σου!Πραγματικά θα γίνονταν τέλειες μπουμπουνιέρες σε παραδοσιακό γάμο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οση δυναμη θες σε στελνουμε καλα να περασεις πολυ ομορφα οσα εκανες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξυπνη ιδέα ,φτιαγμένες δημιουργίες από άνθρωπο με πολύ μεράκι και γούστο,το ένα πιο όμορφο από το άλλο....μπράβο σου!!!πολλά φιλιά καλό Σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η λινάτσα είναι φανταστικό υλικό, τόσο γήινο! Τέλεια ιδέα οι φάκελοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νίκη μου
    καλές διακοπές σου εύχομαι και ένα θετικό φθινόπωρο! Οσο για τη λινάτσα, έγινε πανέμορφος ο φάκελος,χωρίς κόστος,αλλά σικάτος,για να φιλοξενήσει τα δωροκαλούδια !
    Να περάσεις όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νίκη εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα εκεί που θα πας!...να ξεκουραστείς!....και να μας έρθεις ανανεωμένη!... Τα κοσμήματά σου είναι πολύ όμορφα και καλόγουστα και οι φάκελοι που τα συνοδεύουν πολύ καλή ιδέα!...!
    Να χαρείς τις διακοπές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφοι οι φάκελοι!!!!τέλεια ιδέα!!!!!καλά να περάσετε!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφος φάκελος!
    Οικολογικός, πανεύκολος, κομψός και πρωτότυπος!
    Μπράβο Άντρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kaλημέρα Νίκη και καλές διακοπές. Μαγικό υλικό η Λινάτσα. Μ΄αρέσεις λινάτσα .θαλασσόξυλα, κοσμήματα, διακόσμηση, νκαι εγώ μία από τα ίδια γι΄ναυτό και το μπλοκγ μου "Θαλασσόξυλα και άλλα". Περιμένω επίσκεψη και κριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νίκη μου, το'κανες πάλι το "θαύμα" σου!! Πανέμορφος και οικολογικός ο φάκελλος!
    Φιλάκια και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απιθανη ιδεα! θα φτιαξω για τα σαπουνακια μου
    Ευχαριστωωωω
    Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή