18 Ιαν 2013

Custom made βραχιολάκι για μια τυχερή αναγνώστρια!

   Όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με τις χειροτεχνίες έχω περάσει από διάφορες φάσεις...ποτέ όμως δεν ξεχνώ την πρώτη μου αγάπη, την κατασκευή κοσμημάτων... Η αλήθεια είναι ότι πλέον δεν είναι καθόλου εύκολο να απλώσω τα υλικά σε ένα σπίτι που το σαρώνει ο τυφώνας Νικόλας. Πάντα όμως προσπαθώ να βρω ευκαιρία να ασχοληθώ ξανά με τις χάντρες, τα κρύσταλλα, τα δερματάκια...να χάνομαι στις λάμψεις και τα χρώματα που βγάζουν....Οι γιορτές ήταν αυτή τη φορά η ευκαιρία που  βρήκα για να κάνω δωράκια στις δασκάλες του Νικόλα αλλά και σε αγαπημένες μου φίλες!
   Και επειδή περίσσεψαν υλικά σκέφτηκα να χαρίσω ένα βραχιολάκι  και σε μια τυχερή αναγνώστρια...έτσι για να μας πάει καλά ο χρόνος!
    Αν σας άρεσε κάποιο δηλώστε συμμετοχή ευθύς αμέσως...αλλιώς μέχρι το τέλος του μήνα! Την 1η Φεβρουαρίου θα κάνω την κλήρωση και το μόνο που χρειάζεται  για να πάρετε μέρος είναι να είστε αναγνώστες του blog και να αφήσετε σχόλιο με ποιο βραχιολάκι σας αρέσε














Το δώρο θα είναι custom made μόνο για εσάς!!!
Θα χαιρόμουν ιδιαίτερα αν το διαδίδατε!!!

54 σχόλια:

  1. Επειδή είναι όλα αριστουργήματα κ' είναι πολύ δύσκολο να επιλέξω κάποιο, δεν θα κάνω διαχωρισμό στα υπέροχα βραχιολάκια σου!!!
    Καλή επιτυχία να έχει ο διαγωνισμός!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    Φιλάκια πολλά σε εσένα κ' ακόμα περισσότερα στον... αστερο-τυφώνα σου!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλε τι ομορφα που ειναι! Δεν ξερω ποιο να πρωτοδιαλεξω! Το ενα ποιο ομορφο απο το αλλο!
    Μαλλον θα διαλεξω αυτο που ειναι πανω στο φακελο! Αυτη τη φωτο θα βαλω στο σπιτακι μου για να το διαδωσω! Φιλακια πολλα Αντρια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. (Καλή χρονιά καταρχάς)
    Μου αρέσει το μπλε με την καρδούλα... Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΝΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΑΦΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΧΡΟΝΟ ΚΙ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΑΣΠΡΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ!!!!!
    ΠΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφα όλα !!!!!Καλοδουλεμενα μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανδριάνα, δηλώνω ότι μου αρέσει τρελά το καφέ βραχιολάκι στην δεύτερη φωτό και επειδή δεν είμαι καθόλου υπεράνω θα κάνω μαγικά στην κληρωτίδα, για να το κερδίσω ! Να έπιαναν κιόλας τα μαγικά (τί σου είναι οι γυναίκες) !!! Φιλιά Πολλάαααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη, Andria ήθελα να πω ! Εμ, αφού κουτρουβαλιάστηκα για να δηλώσω συμμετοχή !!!!

      Διαγραφή
  7. Kalispera! Ola einai panemorfa! Antria, eisai poly talantouxa - auto exw na pw!!! Filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι όλα πανέμορφα αλλά θα διαλέξω αυτό με την καρδούλα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πολύ δύσκολο να διαλέξω, γιατί όλα είναι υπέροχα,αλλά αφού πρέπει θα πω το δεύτερο με το καφέ κορδόνι.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ANDRIA είναι υπέροχα όλα αν έπρεπε να διαλέξω θα διάλεγα ένα απο τα δυο κρυστάλλινα φιλιά τρέχω να ανεβάσω το διαγωνισμό στη σελιδα διαγωνισμων του marilise

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε το κουνελάκι θα έλειπε?!..Είναι όλα ΥΠΕΡΟΧΑ!!! Είναι υλικά που μου αρέσουν πολύ και τα έχεις κάνει πολύ όμορφα!!!
    Θα ξεκινήσω με το τελευταίο που λατρεύω την πεταλουδίτσα!...περνάμε στα πλεκτά δερματάκια που είναι σκέτη γλύκα!!Και τέλος με τις χαντρούλες που είναι τόσο κομψά...γενικά τα βραχιολάκια σου θα τα φορούσα άνετα!!!
    Σε ευχαριστούμε πολύ!!!Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και καλή Χρονιά ,υγεία και ευτυχία!όλα είναι όμορφα και καλοδουλεμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλη χρονια ολα υπεροχα ειναι!βασω λαρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ολα μου αρεσαν..δυσκολευτηκα η αληθεια ειναι αλλα επιλεγω το μπλε με το δερματακι το πλεκτο.. καλη χρονια σου ευχομαι με ομορφες δημιουργιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. το μαύρο και το άσπρο μου άρεσαν περισσότερο!! απλά τέλεια!! πολλή καλή δουλειά..μπράβο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νικη πολυ ομορφα τα κοσμηματα σου!Ομολογω πως ξεχωρισα τα διαφανα κρυσταλακια με το μπλε τριανταφυλλο(Αυτη την φωτο θα βαλω).Καλη επιτυχια στον διαγωνισμο σου!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πανεμορφα τα βραχιολια που φτιαχνεις!!μπραβο σου!!αν κερδισω θα ηθελα το μαυρο!!!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. υπεροχααααααά καλή τυχή σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ε, κι αν μου κάτσει?
    Μιάαα ώωωραίιιια πεταλούυυυυυδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ολα είναι υπεροχα αλλα η πεταλούδα ειναι καλυτερη.Θα βαλω και εγω την φωτο σου στο σπιτακι μου για να σε επισκεφτουν και αλλες κοπελες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μετά από πολύ σκέψη θα διάλεγα το πλεκτό μπλε με την καρδιά! Και μετά το τελευταίο με την πεταλούδα, και μετά... εντάξει θα παραμείνω στο πρώτο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. θα το βαλω στα προφιλ μου

    σε περιμενω στο σπιτακι μου να μου λες και απο εκει τις αποψεις σου για οτι κανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όλα είναι πάρα πολύ όμορφα, τα τέλεια δωρακια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χαζεψα εντελως τωρα!!!!ειναι πανεμορφα!!!!μου αρεσουν ολα παρα πολυ και ειδικα αυτο το με το μπλε τριανταφυλλακι!!!
    πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή Χρονιά Andria μου! Να χαίρεσαι τήν όμορφη οικογένειά σου!!! Πολύ όμορφα είναι όλα τα βραχιολάκια σου αλλά αφού πρέπει να διαλέξω θα πώ το μαύρο με το φλουράκι και πάω να το βάλω στο σπιτάκι μου!
    Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι όλα πανέμορφα!Μπράβο σου!Επειδή είμαι λίγο των ουδέτερων χρωμάτων θα διαλέξω το μαύρο ή το άσπρο.Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλη χρονια να εχουμε με ομορφες δημιουργιες!! μου αρεσαν πολυ τα βραχιολια με τα κρυσταλακια, πιο πολυ το μπλε!! σε ευχαριστω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  28. ¸.•°♡♡⊱彡
    As pulseiras são lindas e espero que tragam felicidade a quem as usar.

    ░Ӈ░ƛ░Ƥ░Ƥ░Ƴ░

    S░U░N░D░A░Y░ !
    ¸.•°♡♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι όλα πολύ όμορφα... ποιο να πρωτοδιαλέξεις!!
    Εγώ "σέλω" εκείνο το μαύρο με το μαργαριταράκι και το "DREAM"!!!! Χα χα....
    Να είσαι καλά Andria μου, να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα. Ευχαριστούμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Kαλησπέρα !!!
    Πολύ ωραίο blog!!!Πολύ όμορφες δημιουργίες !!!Συγχαρητήρια!
    Ευχαριστούμε για τα βραχιολάκια!!!
    Είναι όλα τόσο μα τόσο ωραία με το λευκό με την πεταλουδίτσα να ξεχωρίζει λίγο περισσότερο.....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όλα είναι πανέμορφα! Δύσκολο να επιλέξεις κάποιο αλλά αν ήταν απαραίτητο να διαλέξω θα έλεγα το μαύρο δερματάκι :)
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ όμορφα όλα ! Καλόγουστα και καλοδουλεμένα! Χμ, πρέπει και να πω ποιό απ΄'όλα ,το εκρού με το χοντρό δερμα! Είναι όλα απίθανα! Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είναι όλα πολύ όμορφα με πολύ μεράκι φτιαγμένα και πολύ όμορφες λεπτομέριες.Ξεχωρίζω το τελευταίο είναι η αδυναμία μου..Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. όλα είναι πολύ όμορφα!!το τελευταίο όμως τα σπάει... καλή σου μέρα. Χρύσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όλα είναι πανέμορφα!! Το λευκό όμως με το τριανταφυλλάκι νομίζω ότι είναι το καλύτερο.Μακάρι να είμαι τυχερή!! Φυλιώ από Γιάννενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Όλες οι κατασκευές σου είναι καλόγουστες!!!μπράβο!!!Από τα βραχιόλια μου αρέσει περισσότερο το μπλε με την καρδιά.
    ginamakri@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καλη χρονια να σ ευχηθω καταρχας! κ ας κοντευει ν τελειωσει ο μηνας!!! ειναι πολυυυυ ομορφα μα εγω θα προτιμουσα πιο πολυ το βραχιολακι τις τριτης φωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Νίκη μου είναι πολύ όμορφα τα βραχιολάκια σου!! Αν θα έπρεπε να επιλέξω κάποιο, νομίζω θα διάλεγα το μπλε με την καρδούλα... Εεεεε... έχω αδυναμία στα χρώματα της θάλασσας, τί να κάνω;! Καλή επιτυχία σε όλες μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Είναι όλα τέλεια!!!!! Τυχερές οι δασκάλες!!!!! Ευχαριστούμε πολύ για το δώρο... Αλλά να ξέρεις ότι, για μας που σε παρακολουθούμε, δώρο είναι και οι αναρτήσεις που κάνεις και μας μαγεύεις... Πέρασα 6 χρόνια σαν φοιτήτρια στην Κομοτηνή και αυτά τα χρόνια δεν ξεχνιούνται με τίποτα! Φιλάκια από Αλεξανδρούπολη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης μου άρεσε πολύυυυυυυυ το τελευταίο, με το τριανταφυλλάκι...

      Διαγραφή
  41. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πανέμορφα όλα Άντρια!! Πολύ καλή δουλειά!!Μπράβο σου!! Λίγο περισσότερο μου άρεσε το λευκό με τη χρυσή πεταλουδίτσα και τη φούντα!!Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό σου και σε μας!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολύ ωραία τα βραχιόλια σου, δουλεμένα με μεράκι και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Όλα είναι όμορφα. Το ένα καλύτερο από το άλλο. Επειδή μαρέσει το μπλε χρώμα, θα προτιμούσα το βραχιολάκι με το γαλάζιο κορδόνι.
    Ευδοκία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑΑΑΑΑ...ΤΙ ΌΜΟΡΦΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ. ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Είναι όλα πανέμορφα! Πραγματικά έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά! Δυσκολεύομαι να διαλέξω αλλά νομίζω ότι μου αρέσει πιο πολύ το τελευταίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Είναι όλα πανέμορφα! Πραγματικά έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά! Δυσκολεύομαι να διαλέξω αλλά νομίζω ότι μου αρέσει πιο πολύ το τελευταίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μπράβο, πανέμορφα! Ήθελα όμως να προσθέσω ότι εκτός από τις ωραίες σου δημιουργίες κ το γούστο, γράφεις κ πολύ όμορφα! Θα διάλεγα το λευκό με την πεταλούδα.. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πολύ όμορφα και τα 3. Κι επειδή δεν μπορούσα να διαλέξω εγω ...η κόρη μου διάλεξε το μπλε!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. μπλε με καρδουλα!!!ερχεται και ο Αγιος βαλεντινος,να τιμησουμε τις καρδιες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Υπέροχα τα βραχιολάκια σου! Έχουν προσωπικότητα και στυλ! Μπράβο!!! Το βραχιόλι θα διάλεγα είναι το μπλε με το μαργαριτάρι και την καρδούλα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή