28 Δεκ 2014

Do it like Dolce & Gabbana!


   Οι περίτεχνα διακοσμημένες στέκες των Dolce & Gabbana, μου άρεσαν από την πρώτη στιγμή, που τις είδα πριν από περίπου δυο χρόνια (δεν θα έλεγα το ίδιο και για την τιμή τους βεβαίως βεβαίως!). 

Dolce & Gabban hair accessories 2012
Η στέκα που βλέπετε παρακάτω έχει επιρροές από τη συγκεκριμένη τάση και προορίζεται για την αναδεξιμιά μου. Τρεις στρώσεις ανθρακί γκλίτερ κολλήθηκαν σε όλη την επιφάνεια της. 


 Κρύσταλλα , 

λουλούδια και πέρλες


την έντυσαν από την μια πλευρά μέχρι την κορυφή της.


 Φορεμένη δείχνει so much better! Και το μοντέλο τα σπάει!


12 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά!
    Το μοντέλο και η στέκα συναγωνίζονται σε ομορφιά και χάρη!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Ελένη! Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω μαζί σου περισσότερο!

      Διαγραφή
  2. Εγώ έχω να πω ότι είναι πολύ καλύτερα και το μοντέλο και η στέκα που έφτιαξες εσύ από των πώς τους είπες; Μου διαφεύγει και το όνομά τους...
    Φιλιά πολλά και χρόνια σας πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "κύριε πρέσβη" με κολακεύετε! Καλά για το μοντέλο δεν το συζητώ και εγώ αλλά για τη στέκα έχω τις επιφυλάξεις μου!

      Διαγραφή
  3. Φανταστική! Το μοντέλο βέβαια "αγγελάκι" της Αντρια! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, που πάντα κάνεις τον κόπο να μου γράφεις!!!!

      Διαγραφή
  4. Εαυτό το internet είναι χαζό!
    Αφού άφησα σχόλιο, που πήγε;
    Είπα, ότι αν δούνε τη δική σου εκδοχή θα σκάσουν από τη ζήλια τους και Ντόλτσε και ο Γκαμάνα!!!!!
    Το μοντελάκι κούκλα, να τη χαίρεστε!!!
    Καλή χρονιά Νικούλα μου!!!!!
    Αγκαλιές και φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΣΤΕΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρόνια πολλά δημιουργικά όμορφα χαμογελαστά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο καινούριος χρόνος να φέρει στη ζωή σας και στην οικογένεια σου σας μόνο χαρές φίλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφη η στέκα σου και την αναδεικνύει τέλεια το γλυκήτατο μοντέλο σου! Καλη χρονιά σου ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή